În cazul în care un produs eligibil pe care l-ați cumpărat on-line, de pe bigiotto.ro, nu  ajunge la dvs. sau nu se potrivește cu descrierea vânzătorului, ne vom interesa de problemă. În cazul în care se va descoperi că ceva este în neregulă, serviciul nostru de protecție a cumparătorului va plăti pentru prețul integral de achiziție al articolului plus costurile de transport.

Exemple

Daca ați comandat un produs cu un anume cod și ați primit altceva, sau dacă ați comandat un produs nou și ați primit un produs cu defect, vă rugăm să ne contactați, urmând ca noi sa trimitem un curier la adresa dvs. pentru ridicarea coletului, ulterior să va returnăm contravaloarea produsului în contrul dvs. bancar.

Protecția Contului

Nu sunteți răspunzător pentru achizițiile neautorizate efectuate din contul dumneavoastră dacă reclamați un incident eligibil în termen de 60 de zile.

Rambursări

În cazul în care o comandă nu ajunge la dvs. sau nu se potrivește descrierii, vom rambursa costul integral al achiziției eligibile și costurile de transport plătite în 1-30 zile lucrătoare, prin plationline.ro.

Tranzacția va fi anulată doar la cererea clientului sau în cazul în care apare o eroare de stoc iar produsul comandat nu mai este in stocul nostru, un alt caz în care tranzactia poate fi anulată ar fi daca produsul comandat prezinta un defect.

Suport Imediat

Suntem aici pentru a ajuta. Obțineți suport complet în legătură cu activități suspecte, furt de identitate, sau de date bancare. Raportați suspiciunile dvs. către noi direct.

Pentru orice nelămurire vă rugăm să ne contactați telefonic la 0746823112 de luni până vineri între orele 9-17, sau prin email la [email protected], 24/7, răspundem în cel mai scurt timp posibil.

a

Sediu social al SC BIGIOTTO COM SRL este în Deda, comuna Deda nr. 121A, județ Mureș, România, C.U.I.: 33640120, Nr. Reg.Com.: J26/898/2014